
Czego nie robić
By DrumAcademy
0
Drugi dzień to ustalenie priorytetów.
Na początku drogi może być to trudne dlatego pomoc nauczyciela lub kurs-on, może być pomocny.
Mam nadzieję, że plan treningowy, który stworzyłam dla grupy początkującej, w naszej zamkniętej grupie wyzwania na facebooku, pokaże Ci jak takie plany dla siebie ustalać.
Jeśli już grasz, ustalenie priorytetów może być prostsze. One wynikają z naszych oczekiwań.
Poniżej powtórka live i krótkie streszczenie.
LIVE 2 – o priorytetach i czego nie robić
Priorytety:
- zorganizuj się (zbieraj inspiracje, wybieraj co zrobić w pierwszej kolejności, wykorzystaj narzędzia, które pozwolą Ci się lepiej zorganizować i śledzić postępy, stwórz miejsce i przestrzeń, która będzie Ci przypominała o ćwiczeniu)
- pamiętaj o zasadzie Pareto (20% rzeczy da Ci 80% efektów)
- wybieraj stopień trudności, który jest o 4% wyższy od Twoich obecnych umiejętności. Badania naukowe dowiodły, że zadania, które są odrobinę trudniejsze od naszego obecnego stanu, dają nam najwięcej motywacji. Nasz mózg zaczyna wierzyć, że jesteśmy w stanie to zrobić. Zadania za łatwe, szybko nas znudzą, za trudne – nas przerażą. Ty masz 100% kontroli nad tym co wybierasz. Rób to uważnie, pamiętając o tym „hacku trudności”, który nakręci Twoją motywację do dalszej pracy
Czego nie robić:
- eliminuj negatywne myśli – nie udało Ci się zrealizować planu, zmień plan lub zacznij od początku. Nie poszło coś po Twojej myśli, zaakceptuj to i wyciągnij wnioski. Negatywne myśli są nam potrzebne, zauważaj je, ale nie pozwól żeby Cię hamowały!
- brak planu – plan oszczędzi Twój czas i pokaże Ci, że robisz postępy. Będziesz miał dowód, że rezultat jest tylko kwestią czasu i włożonej pracy. Dobrze gdyby plan był konkretny i policzalny:
- Ile minut poćwiczę
- w jakim tempie zagram to ćwiczenie.
- nie graj tego co już umiesz. Czas na ćwiczenie wykorzystaj, żeby pracować nad tym co sprawia Ci minimalną trudność
Zadanie 2 wykonaj do środy do 23:59, wypełniając ten formularz – https://goo.gl/forms/uKbwf7mAR2AIWkgK2
Powodzenia!
Agnieszka
Tags for this post